A downloadable game for Windows

For some reason some people wanted to play my minecraft clone, so here it is. But seriously, it's not that good, I made it in like a day. 

Source: https://github.com/samhogan/Minecraft-Unity3D

StatusReleased
PlatformsWindows
Rating
Rated 4.4 out of 5 stars
(29 total ratings)
AuthorSam Hogan
GenreSimulation
Tags3D, buggy-mess, Sandbox, Unity, Voxel

Download

Download
MinecraftClone.zip 19 MB

Comments

Log in with itch.io to leave a comment.

Viewing most recent comments 1 to 40 of 287 · Next page · Last page

Bro make a linux version

i was unable to move and it too slowwwwwww

finally igot out of ittt

finaly found the esc  key

why l have to install it. :(

(+1)

https://edu.gcfglobal.org/en/computerbasics/

(+1)

help me

Can you make a android version

i got the original minecraft bedrock for 7.9

NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO! I WANTED TO PLAY WITHOUT DOWNLOADING IT!!!! :( :< :[ :{

(+1)

AMOGUS

How do I play without installing?

whenever i place a leaf block on the ground it turns into grass. idk if thats intentional

prob a bug

help me

ENAYİNİN BİRİNDEN 5 LİVAYA MAYKIRAP ALDIM

Deleted 135 days ago

i cant

Free minecraft :,V

(-2)

 At least it’s better than the first ever version of Minecraft only ever displayed only as a now unlisted YouTube video. Click here to see an archived version.

(+1)(-1)

I'v fell thru the ground in ten seconds 3 TIMES 

(+1)(-1)

it made my mouse move so so so very so so slow

(-2)

I played this Minecraft game along a few others in my video!!!

(-1)

Plz android minecraft

Try minetest its for windows and android!

(-1)

very cool game you know

(-1)

kinda tho

(-1)

cool game

(-1)

this game is seems be soooooooooooooooooooooo hard

I THINK I FELL OUT OF THE WORLD TOO LOL >:(

Show post...

Cool dude i like the game and also is surprising that you make the whole
thing one day

(-2)

update this 

add bedrock

(-5)

fuck you man

(+2)

Guys, I think I fell out of the world Why it doesn’t teleport me to the top?

FAC

(-1)

(-1)

make it for chrome dell

(-1)

pmsd?

what

(+1)(-1)

Make it for mac!

I LOVE THIS GAME1!

For some reason the mesh isn't working... And you can clip through blocks if you left click if you place a block on the ground beneath your feet.

Show post...

Am so sad that I can't launch that app :(

why

Show post...

am a mac user using crossover to play :(

if you don't know the publisher posted a video on this in youtube

(-3)

wird dont look real like normal minecraft it is look fake

umm, because it was made in 1 day. Minecraft took like 2 years to look good. be grateful that this channel even exists

Thank you for the common sense CL0UDY, no sarcsasticism intended

(+1)

what is sarcsasticism

LOL!

LOL!

Ummm. In my opinion the original version of Minecraft actually looks better than the newest one oddly enough… It was only ever shown off as a now unlisted YouTube video. You can watch an archived version by clicking this BTW.

(+3)(-2)

literally all you can do is mine and place

it was made in one day lol

How do you play the game? I can't get any further than downloading it

(+1)

you need to extract the .zip file and open the exe file,which is the game(hope this helped

(+1)(-1)

It says I need a windows computer, and I don't have one :( Thanks anyway :)

(+1)

mabye you downloaded the windows version?

theres only a windows version

(+1)

Ah minecraft

yes minecraft

(+1)

Could you make this avalable on linux?

(+1)

you could use wine

Viewing most recent comments 1 to 40 of 287 · Next page · Last page